Fără categorie

Sensiblu Summer Kit

Chiar daca vara s-a incheiat pentru cei mai multi dintre noi, sunt persoane care de-abia acum isi incep vacanta. Adevarul e ca si eu sunt o adepta a vacantei de septembrie, plaje aproape goale fara sa te lovesti de vreun sezlog in dreapta ta, marea e parca mai calda atat ca temperatura cat si ca senzatie, pur si simplu e totul mai linistitor.

Vara asta pot sa spun ca a trecut ca vantul pentru mine, insa pot sa declar ca am avut aliati pentru orice tip de problema pe care vara aceasta mi-a adus-o. De la tantari sau muste insuportabile, pana la protectie pentru piele/ subrat sau un mic ajutor pentru parul buclucas.

Cei de la Sensiblu in colaborare cu Buzz Store au lansat o campanie numai buna pentru perioada verii in care am avut ocazia sa incerc anumite produse esentiale pentru sezonul cald. Nu stiu cum sunteti voi insa cand vine vorba de vacanta sunt anumite produse care sunt indispensabile pentru mine, si pot sa spun ca si produsele despre care am sa va vorbesc azi sunt la fel. Au ajuns la loc de onoare in bagajul meu travel friendly/ airplane friendly si nu pot decat sa fiu recunoscatoare ca am avut ocazia sa fac parte din aceasta campanie.

Stiu ca mult dintre noi atunci cand aud cuvantul „farmacie” se gandesc instant la ceva rau, la medicamente, boli grave samd. Eu insa atunci cand ma gandesc la farmacie, ma gandesc instant la Sensiblu, la produse dermato-cosmetice si instant devin mai fericita. Imi place foarte mult sa imi petrec timpul prin farmacii deoarece descopar produse reduse si exceptional de eficiente. Eram obisnuita ca mereu sa imi cumpar produsele de ingrijire de pe diferite site-uri sau din magazine de tip drogherie, insa am analizat putin tot ce inseamna dermato-cosmetice si nu mai pot sa revin la vechile obiceiuri. Asa ca tot ceea ce tine de ingrijire neaparat trebuie sa provina dintr-o farmacie, de preferat Sensiblu deoarece mereu plec multumita de acolo iar personalul mereu imi sare in ajutor atunci cand am anumite nelamuriri.

In continuare vreau sa va vorbesc despre kit-ul esential de vara, despre cele patru produse pe care am reusit sa le testez in ultima perioada si impresiile mele dupa doua luni de utilizare.

Crema cu protectie solara L’ erbolario

Cred ca daca ma urmariti de ceva timp deja stiti ca va indemn mereu sa folositi SPF indiferent de sezon sau de perioada zilei. Nu sunt eu adepta bronzului si prefer sa nu imi expun prea mult pielea la soare, deoarece acesta este foarte nociv. Insa atunci cand o fac trebuie neaparat sa apelez la produsele in care am incredere, iar aceasta crema este unul din acestea. Este perfecta pentru a obtine un bronz sanatos, natural, totodata atragator, si este destinata intregului corp atat pentru adulti cat si pentru copii. Datorita ingredientelor sale principale adica morcov , susan si karite previne formarea ridurilor, pastreaza pielea catifelata, elastica si hidratata. Formula de 75 ml este numai buna de luat peste tot. Pot sa afirm cu mare bucurie ca este prima crema cu SPF care imi protejeaza zona decolteului de arsuri, chiar daca contine doar SPF30.

Samponul uscat Batiste

Cu acest produs am o lunga relatie de iubire, inca de cand l-am descoperit a ramas un must have pentru mine si niciun astfel de produs nu a reusit sa se ridice la nivelul acestuia. Daca nu ati auzit inca de conceptul de sampon uscat ( desi ma indoiesc) practic acesta ne ajuta sa ne mentinem parul curat pentru mai multe zile, o singura aplicare a acestuia si parul nostru revine la viata, ba chiar obtine un volum si mai mare. Daca mergi intr-o vacanta de scurta durata nici nu mai are rost sa iti bati capul cu a impacheta samponul, balsamul si protectia deoarece acest produs iti simplifica toti acesti pasi. Daca nu l-ai incercat inca cu siguranta daca o vei face vei simti ca viata ta s-a schimbat, mai ales pentru persoanele foarte ocupate.

Deodorantul cu rodie de la Dr.Organic

Nu sunt o adepta a deodorantelor roll on insa de acesta am ramas placut surprinsa, cred ca si datorita parfumului placut de rodie pe care il emana atunci cand il aplic. Contine 75% produse de origine organica si produsul in sine este unul foarte bland si delicat cu pielea, este bogat in vitamine, minerale si nutrienti astfel este mai mult decat potrivit pentru pielea sensibila a subratului. Ma protejeaza pe durata intregii zile chiar si atunci cand fac sport, iar acest lucru este mai mult decat ideal deoarece nu apuc intotdeauan sa fac dus dupa sport.

Spray-ul impotriva tantarilor si capuselor de la Dr.Hart

Chiar daca iubesc vara pot sa iti enumar o groaza de motive pentru care totusi nu este sezonul meu preferat. Unul dintre aceste motive sunt bineinteles toate insectele care ne invadeaza viata si existenta, de la muste la tantari, la paianjeni si capuse, la purici si viespi, la albine si tot felul de insecte. Brrr… mi se face pielea de gaina doar cand ma gandesc la astea, mereu am fost o fricoasa de insecte, inca de mica. Noroc cu noua mea descoperire care ma protejeaza de toate acestea, stiu ca probabil multi dintre voi o sa radeti atunci cand cititi asta insa de acest produs am fost si sunt cea mai entuziasmata in aceasta campanie. Am avut o vara foarte placuta din momentul in care am pus mana pe acest produs, desi in momentul acela am avut cateva urme pe pielea mea de la acesti mici prieteni ai nostri si pot sa afirm ca a avut un efect calmant si regenerator asupra urmelor. Il aplicam o data la aproximativ sase ore si eram protejata. Ceea ce mi-a placut si mai mult este faptul ca poate fi aplicat si pe copilasi, si aici cu siguranta mamicile vor fi foarte incantate deoarece e foarte important acest aspect.

Pot sa afirm ca aceasta campanie s-a pliat pe nevoile mele si am fost mai mult decat multumita de toate produsele, cu siguranta am avut si descoperiri deoarece am testat si produse pe care nu le testasem pana acum. Cu siguranta le voi recumpara.

Voi ce produs ati incercat din cele mentionate si care va place sau ati dori sa il testati?

Pana data viitoare, toate cele bune!

9 gânduri despre „Sensiblu Summer Kit

Lasă un comentariu